Friday, October 22, 2010

Lovely Boy, Lovely Friendship❤

Told myself to be calm ...but still will miss you

My weakness has begun to make me hate myself 

I was wary of you... 

or I do not have self-confidence 


But no one can stop me...

 I just want to crush you 

Even if no happy ending...

even if I would be dead from heart

 
As long as you can move... I would  give all my sincerity

I really want ❤

***********************

Your smile like the sun that I can surrender 
only = D

cannot understand why you don't speak 



I cannot enter inside your heart...like a wall between us=(  


clearly thought a lot of things = (

********************




昨天我在班上發呆

看一看手錶

还有十五分钟才放學

从早到現在好像没有想像中那么好过╮(╯_╰)╭

呼 加油加油覃慧儀

青春虽然有本钱可以洒脱

才知道有些感情不值得赌

我开始明白等待未必有结果

********************************************

有个男孩让我好想念

我想要你在我身边

分享生命中的一切

我想要
天天说 天天

天天对你说

有多爱你❤

********************************

每一滴眼泪 每一次心碎

什么爱能无疚无悔

神的愛就能無怨無悔=)

你真的最瞭解我

怕是我的想法东南西北=)

*****************************
以前的我们是那么快乐

充满笑与泪的时光

我以为是种默契

你却说你
需要一些空间呼吸

********************************************

故事就说到这里 

就算你们好奇...

我想说的都已说完了=)

其余是心底的秘密

朋友 不要懷疑 就是你

知道你們會看到這裡

我想說的是

我還是想相信你們

身邊的人都叫我不要太在乎


或許這是對我們的考驗

我也蠻想看看友情是不是真的那麼脆弱XD

還有你

不要寫了話又delete

那三次

我都看完了XD

知道你擔心我

還好有你 平復了些我煩躁的心=)

在那某一個街頭 


在那某一個角落








若你聽到微弱的抽泣聲和斷續的旋律 


那是我在輕輕唱著歌 我多愛你❤



Friendship is like a song

a beautiful melody

and i love it❤

No comments: